Monday, September 21, 2009

Selamat hari Raye




Selamat Hari Raya....huhuhu...aku dapat mood raye balik bila aku tolong mak aku kacaw rendang daging....mlm tadi aku g beli bunga for my mom...fresh flower...with alyaaa...pastue kiteorg cari bunga api kat chow kit...sumpah aku tak biasa suasana kat situ...terlalu ramai org...mlm raya kut~patutnya org dah kurang...ermmm....tadi saudara mara yg tak balik kg datang umah...oklah jugak raya kali nie...petang...abot dtg umah...huhuhu...branie lak die dtg sensowunk...pastue mlm tadi Fendi dtg ...die tak balik sabah...ermm..thanks coz sudi dtg umah aku...memba2 yg laen balik kg...korang balik kl jgn lupa aku dow...windu korang time raye nie...aku takde credit nak wish raya...hahahaaaaa....aku nak wish life k...tak best sms...sejak hanfone hilang aku tak suke berkepit ngann handfone aku...(wahhhh alasan bleh pakai tak???):Permmm pape pown...aku nak jumpa korang...nak hangout sesame...makan sesame...k...nak tido nie...c u guys in muh dreams~zzzZZZzzzzzZZZzzzz.... ;)

No comments:

Post a Comment