Tuesday, November 10, 2009

Sakit~

Dah lama aku tak rasa sakit!...
Thankz to Nennie n Bob yg jaga aku tyme aku demam panas hari tue...
Mama n Ayah pown sampai risaw tgk aku dmm truk~
Thanks to Memba2 laen yg amek brat...
Thankz to 'Doctor' yg bg smangat kat aku~
weeeee :P
---------------------------------------------
aku rasa sejuk sangat sampai mengigil2~...
tapi dieorg check badan aku panas pulak...
dieorg angkat aku suruh mandi...
air dah lah sejuk giler...
mcm nak pengsan aku dalam bilik air...
ermmmm...
isnin aku g keje...
ingatkan dah ok...rupenya tak...
aku mcm nak nanges kat office tue...
AKu g Clinic amek ubat n MC....
balik umah trus pengsan!~....
aku terus tido tak sedarkan diri...
pastue aku tak lega lagi...
aku still demam teruk...
sampai hari khamis...
amek MC lagi for 2days...
jumaat aku keje sperti biasa...
so sabtu n ahad aku enjoy sbb i tot dah lega
follow dieorg karawoke lagi~
weeeee..~
ingatkan taknak nyanyi!!!
huhuhu aku enjoy dat nite~
isnin n selasa MC lagi!!!!!
kali nie lagi teruk!!!!!!!
huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment