Monday, December 14, 2009

JUPRI BIN ARSAT

Jabat tanganku,
mungkin untuk yang terakhir kali
Kita berbincang tentang memori di masa itu
Peluk tubuhku usapkan juga air mataku
Kita terharu...
Seakan tidak bertemu lagi...
Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti...
Sebuah kisah klasik untuk masa depan
Bersenang-senanglah
Kar'na waktu ini yang 'kan kita banggakan...
Di hari tua...
Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu...
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan...
Sampai jumpa kawanku...
S'moga kita selalu...
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan
Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti...
:'(
Dear Mr. Jupri Arsat,
Aku masih ingat cara kita berkenalan...
takkan pernah lupa Joop...
Aku akan rindu kita bersama...
Gembira ,GILAK dan sedih bersama...
aku akan windu suara ko sambil maen gitar...
aku akan windu cara kita makan gelojoh...
aku akan windu baw kentut ko...hahaha
(tak sempat nak botolkan).... :) ermmmm....
aku akan windu saat kita bersama ngann bear n bearies...
Terima Kasih atas nasihat yang ko berikan...
Terima Kasih kerna sudi kawan dengan aku...
Teima Kasih untuk segalanya...
Aku doakan ko bahagia kat sana...
Aku doakan apa yg ko nak dapat kat sana...
mudah-mudahan rezeki ko murah~
jangan lupa kami disini...
Insyaallah kiteorg akan melawat ko kat sana...
satu hari nanti...
Kita kawan selamanya...
sampai mati...
Sayang ko Joop...
Take Care...
Lots of love,
Wan Hafiza Wan Hanafiah.
:)

3 comments:

  1. lagu tue
    sheila on 7
    lagu fav ku
    adda bg kat kya
    n now kakwan bg kat joop

    jgn risau joop bukan org mcmtue
    die mesti hargai frendship die keyh

    ReplyDelete
  2. jupri arsat!
    dia lelaki yang baik..
    dia kawan yang baik!
    adik, abang yang baik!!
    dia memang baik!

    ReplyDelete