Tuesday, January 26, 2010

Disebalik Kejadian~

Selepas Kereta aku hilang~
aku jadi bdak baik!~
huhuhu...duk je umah...(mengenang nasib)...
nasib baik Abg Long ada...
Dialah peneman setia...
aku dapat taw...die sanggup cari kereta aku pukul 4.30am Jumaat...
wOw...die sanggup carikan untuk aku...
aku terharu giler...
Thanks Babe~
and then Jumaat die dtg...
Sabtu die datang...
Ahad pun die datang...
cari kereta...

Tengahari Ahad tue die g hantar adik die kat Melaka...
Lepas tue die patah balik kl...dtg jumpe aku...
lepak kat umah ...time tue smua ada kat umah...
die ajak g Sunway nak potong rambut n aku ajak die cari kereta...
padahal die dah letih giler...
tapi die sanggup je melayan kerenah aku...
Sebelum nak g tue...
aku cakap kat mama 'bye mama'...
korang taw tak...abg lOng yang mamai2 tue ajuk cakap aku balik 'bye mama'...
hahahahahaha...aku gelak nak pecah perut... :P !!!
Dia?!!....malu sendiri!~
huhu...mama,kakchik,Fatin...smua bahan abg LOng~
................................
After balik dari Sunway n cari kereta...
Kiteorg lepak kat umah lagi...
Mama tak kasik Abg LOng Balik coz mama nampak die letih gile~
Abg Long kate dia nak balik...
aku naik pelik...
sebab sebelum nie...mane mama pernah offer kawan laki aku tido umah...
tambah2 lagi ayah yang takde mood sejak kereta hilang tue ada kat umah...
aku bertambah CUAK...
huhu..biar BETIK!~
..................................

1 comment:

  1. ada jodoh laa tuh wan..aper lagi..cepat kawin...jangan luper ajak aku dah laa..hahahaha

    ReplyDelete