Friday, September 17, 2010

Selamat hari Raya 2010!~

Salam Semua~


SELAMAT HARI RAYA!!!~
Maaf Zahir & Batin~


Bila Bear & Bearies nak buat open house mcm thn lepas??
bleh lepak ngann memba2 ...
thn nie aku sedih sbb tak dapat join memba2 sahur skali...
tak bleh kluar...dulu sbb aku praktical
boleh lepak kat umah korang lama!!!
kehkehkeh...skunk duk umah family!~
kena jaga nama member gak~
dulu time nak sahur siap maen ps2 Ima
and buat video clip lagi!!!
maklumlah smua bkerja+belajar... :)
windu gile kowt kat korang and saat2 kita bersama!~

p/s:
Tuk Adikku Joop...
walaupun jauh!!!~
aku sentiasa ingat kat ko!!!
Selamat Hari Raya...
Maaf Zahir & Batin~
aku ada selitkan pic raya tahun lepas kat umah aku~

kepada memba2 yg takde time nie...

kita ada2 kan thn nie k~

luv yaa!~


No comments:

Post a Comment