Thursday, December 30, 2010

Harimau Malaya

Jual air dekat Pak Aru,
Minum air sambil mkn buah,
Biru bukan sebarang biru,
Biru Malaysia bawak tuah…
.........
Dua Tiga Harimau Berlarik,
Mana nak sama dengan Indonesia,
Jomlah kita balik….
Kita pi sokong Malaysia… :P
.........

Harimau lari kejar tikus,
Tikus b’kepala botak…
Malam nie kita tgk Marcus,
Pandai jaga gol ke tak…
..........

Harimau lari pakai sunglass,
Nak elak Silau tikus kepala Botak!!!
Mlm nie Malaysia main... mesti kelassss~
Lantaklah Indonesia nak percaya ke tak~
........
Harimau Malaya dah ada nama…
M.U and Arsenal dah boleh ketepi!~
Kalau Malaysia gugur disana,
Aku tetap sokong smpai mati!
.....


Hye guys!!!~
I'm so happy for now... can't stop smiling dunno why~
maybe becoz of last nite football or i've got offer from my manager or my boss has puji me kat muh manager or tomorrow is public holiday~
huhauhauhaua or i just can't wait to celebrate New Year...!!!
Mai aku cite satu2~
Smlm Malaysia menentang Indonesia~
Sblum balik kerja aku buat pantun kat FB~
huhuhuhuh suke2 je!!!
And seperti semua rakyat Jelata taw Malaysia menang~
For the first time i tgk with my family dari mula sampai habis bola tue...
kiteorg Melompat, menjerit and semualah together2~!!!!
Slalunyer aku akan hang out with my friends rather than watching football with my family!!!~
Tapi smlm aku happy watching football with them....!!! \(^^,)/
Hero = Khairul Fahmi!!!!~ Cayalah bro!!!~

Yg pasal kerja nanti i updates...becoz takdapat confirmation lagi~
Still 50-50~
So better i diam2 dulu~tunggu result~!!!

And YESSSSS tomorrow holiday!!!!~
nak pergi mane ek?????



No comments:

Post a Comment