Sunday, March 6, 2011

Cat Killer

Hye...
HAri nie aku Emo...
PMS maybe!!!~
or maybe sbb aku emo lepas tgk video nie!!!click here
Thankz to my luvly bro sbb share ngann aku video nie!!!

Sgt kejam ok this tomboy!!!
dulu pown aku tomboy gak tapi takdelah kejam mcm kau!
kau budget kau hero ke buat mcm tue?
apa kau takde perasaan ker?
nak ckp die binatang~...Binatang pun ada perasaan!!!
paling sedih part Mak Kucing tue datang nak selamatkan anak die!!!~
ohhhhMmmmgeeee...
kalaulah kucing tue boleh bertukar jadi harimau....
Ohhh please baham die hidup2!!!~
Tapi tak mungkin...
Anak kucing tue dibelasah cukup2!!!
sampai lunyai...
Dipijak2!!
Dia tunjuk kuasa die depan mak kucing tue!!!~

Fuck off!!!!
bodoh gampang!!!~
Aku baru taw ada press conference pagi tadi...
SHIT AKU TERLEPAS!!!!
Tapi aku hope ada org belasah die cukup2!!!
klu bukan pagi tadi...esok lusa pown boleh!!!
Ye ...aku sgt marah!
Sbb aku sgt sayangkan binatang!
aku ingat kat Malaysia takdelah org mcm nie!
Yes aku taw kat Luar sana ada yg mkn binatang!
tapi bunuh dengan sengaja
aku takleh terima!
Kucing tue takde buat salah pown ngann ko!~
Badan ko lagi besar dari kucing tue!
Otak ko letak kat lutut ker?
or mmg ko takde otak????
Mak kucing tue pown ada otak sbb tue
die nak cube tolong anak die!!!
ko mmg bodoh gampang!!!
gilaaaaa~
FUCK YOU!

ape kau ingat setakat tulis surat yg sgt ikhlas tue boleh gantikan balik nyawa kucing???
Sila Baca!!!


Please kill yourself!!!!
Kalau kau hidup pown tak gune kat Masyarakat!

Pic budak Tomboy tue!

ok itu je nak ckp! BYE!~


No comments:

Post a Comment