Tuesday, February 2, 2010

i miss u...

Dulu...
bila aku marah mesti aku lepaskan kat ko...
tapi ko tak pernah membebel kat aku...
bila aku gembira...
aku tak pernah sedikit pun lupekan ko~
if aku sedih pun aku mesti cari ko...
kita pergi jenjalan tenangkan fikiran~
sekarang bila aku marah...
aku tak taw nak luahkan kat sape...
aku cari mangsa yang terdekat...
tapi semua mangsa yg kena marah tue ...membebel kat aku balik!!
STRESS kepala otak aku lagi~
aku gembira pun hanya pura2...
tak taw sampai bila~
bila aku sedih...
aku jalan sorang2
(itu pun kalau aku rajin jln, if tak duduk dlm bilik je)...
ko dah takde nak teman aku lagi...
ko hilang tanpa tinggalkan jejak~
aku pergi Korea sekejap je tinggalkan ko~
ko m'ghilang hampir 2minggu dah~
aku dah buntu cari ko kat mane~!!!
aku cube cari pengganti...
tapi...tak sama mcm ko~
aku windu ko sangat!!!!
PULANGKANLAH WJJ 3131 aku balik!!!!
:'(
aku rindu kereta aku!!!
------------

2 comments:

  1. waannn...saba yerrr sabaa...uhuukkk saye turut merasakan kesedihanmu ituu...karena die juga banyak berjasa kepada kita dkala ingin menonton wayang....hahahakksss..R.I.P WJJ3131 ;p

    ReplyDelete