Thursday, February 18, 2010

White Water Rafting~

Hello Guys~
Time cuti raye CiNa and Valentine's day...
aku g WWR ngan bdak Umag's @Kampar,Perak...
Sowwy BEar & Bearies last minute aku tukar plan...
Mmg aku mintak maap sesangat...
aku dah lama nak join WWR nie...
:)

BEst Jugak Aktiviti kat sana...
aku rase mcm muda lagi jerk...
maen galah panjangla...
baling seliparlah...
maen bowling kelapa...
Explorace...
huhuhu
dah lama gile tak maen game nie...
sekalisekala maen best gak~
Water Rafting best...
kat sana LEvel 3...
Rapid2 die mencabar jugak...
3Jam duk dlm bot with group OboR2 yg Gembaq...
hahahhaa...
Din,Kidey,Ain,Kechik and En.Bad
happening giler...
lagi Happenink mase mlm Kebudayaan...
Sumpah kiteorg cuak giler bile dieorg cakap Din gie Balai Polis...
sebab kiteorg dah tetapkan Watak Utama kat Din...
VideoClip kiteorg menjadi jugak...
hahahhaa...
Thankz to Kidey-gitaris
Din-Playboy n Vokalis
Ain-Girl 1
Kechik-Girl (Tulen habis)...ahahaha
kechik pakai tudung chomel gakz...
weee :P
Sedih bile mantan2 bersuara mlm tue...
aku yg bukan ahli pown tak pasal2 sedih giler...
huhuhu...
nasib baik sempat cover~
Kat sana aku sempat jugak knal ngan kawan2 baru...
Kidey yg pemalu tue pown aku borak sampai 6.30 pagi...
entah ape yg kiteorg borakkan...
hahaha...
pic kat bawah nie lepas kiteorg maen Explorace...
tengah tunggu team Krol...
huahuahua....
Team paling last sampai sbb Botol yg dieorg suruh cari
Zahrul Cung pecahkan...
aagaggagagaga....
ape-ape pun Umag's gempaq~
Thankz Guys...


No comments:

Post a Comment