Thursday, November 4, 2010

Kisah Lama~



Huhuhu~ Alyaa Alyaa~
Time kita duk kat Setiawangsa bestkan~
Nak kluar senang je!!! Walupun curik2 kluar...
Sbb time tue nak kluar KLCC je pown aku taw! :P
tak pown gye cari tmpat mkn yg best2~
Area KL byklah tmpat mkn...
Lagipun nak g Bandar dekat je~
Naik Putra sudey!~
Statement die kat FB takleh blah...
huahuahuahua misz dat moment gak!~

Aku mmg kuat mengamuk!~
Dulu lah sekarang i sopan santun~
huahuahuahuahuahauhauhauhauhaua~
klu aku bengang aku akan bawak kereta laju2...
then buka smua tingkap!~
huh kaw...sampai rambut smua nak tercabut!!~
nasib baik rambut betulkan~
memba2 yg pernah naik keta ngan aku perli aku...
mcm naik roller coaster~
heheheee :P Sowwry guys!~
skunk aku jadi pemandu yg b'hemah dah ...lalala~ (^^,)v!

Alyaa nie jahat!! Hehehe
die suka sepak aku ngann kaki roberto carlos die!
Yelah~ mmg padan muke aku sbb tido buaskan~
(+.+)!

Dulu time kiteorg single... :p
Kiteorg suke lepak kat Puncak Setiawangsa
sambil tgk pemandangan and
menghirup segala udara...(kehkehkeh)!!
Bila lepak kat situ kiteorg rase tenang je (^^,)...
kiteorg penah happy,nanges and gila sesame kat situ!
Ada satu hari tue kiteorg lepak tmpat yg sama...
tibe2 anjing nie bising2!
ingatkan biase2 je (tapi mmg aku dah cuak pown)!
Alyaa cool lagi time tue...
Nak jadikan cite...aku dah nampak kepala anjing
kat belakang semak...
Aku terus amek barang aku selamatkan diri...
Time tue aku tak sempat nak cakap ape2 kat Alyaa...
Aku terus lari kelam kabut ko!~
(dlm hati klu anjing nie kejar...sanggup je aku panjat ke bumbung keta)!
alyaa pown kelam kabut lari menuju ke kereta!~
huahuahua barang2 dia tak sempat nak amek~
sbb takut ngan dek hanjing tue~
Padahal anjing tue tak buat pape pown...
dia cuma ckp nak tumpang lalu jer!!!~
(Anjingkan...mestilah ckp bhsa die)
yang kiteorg nie gelak2 sampai nak terkencing
terus angkat kaki blah~...
Cuak kowt takut die nak gigit Kaki Alyaa yg delicious tue~
hahahahaha
Ok Alyaa...Sorry sbb aku tertinggalkan ko~
tak sengaje!!!~

Alyaa walaupun ko jauh...
jgn ingat aku tak sayang ko taw!!!
Take care Sis... Jgn nanges2 bace nie :P
berdoalah aku sempit g tgk ko kat sana~
(^^.)i
P/s: I Love You!~

No comments:

Post a Comment