Monday, January 3, 2011

Bukit Cerakah

Semalam aku ke Bukit Cerakah...
With my Luvly Arif~
Just two of us...sbb yg laen diam jeee~
Pagi tue agak tegang jugak sbb
kiteorg gerak lmbat skit~
Sbb aku tido mati!!! :p Padahal die dah sampai awal..
Mmglah die marahkan!!!~ :(
And then org ramai + tak dapat basikal!~
Lagi kena Marah :(
Aku merajuk ... :(
Terus je jln tanpa arah tuju!!~
Cuak gak takut sesat!~
Lepas tue my Arif dtg pujuk then
kiteorg berjalan berdua...
sambil pegang tangan~
Sweetkan!!!~ :P
Klu naik basikal mesti aku kena tinggalkn~

See Aku tak tipukan~ :P


Nie time kat Menara Pandangan Jauh!~
Entah aku tak berape nak Ingat~
Kiteorg rest kat atas tue skejab sblum teruskan perjalanan~

Yeaaaa... setelah 2 jam berjalan...
tapi tak sampai2~ Kiteorg berhenti posing konon2 pengsan~
Cuak jugak baring kat jalan sebenarnya!!!~ :p

Akhirnya I and Arif Sampai kat Destinasi yg dituju!!!!~
Pemandangan die sgt chantek...bleh tgk Shah Alam~
erk...mase awal2 aku ckp :-

"You! Tak nampak pape pown!~ Kabus jeeee ~"
Arif terus bg Cermin Mata die kat aku!!!~
Ok!... Br Nampak!!!~
Aku dah Rabun Jauh OK!!~
Petanda SERAM!!!!~
Damn!!~



















P/s: Masih bersemangat wlpun penat!!!~



No comments:

Post a Comment