Tuesday, January 4, 2011

Surat Cinta dari Polis Traffic!

Dear Abg2 Polis


Pleaselah consider skit environment tmpat keje aku mcm mane!
Kalau nak buat kerja fine!!!~ Aku tak halang!!!~
Tapi...tapi...tapi~ ko bleh tak start keje dlm kul 10am br
saman menyaman!!!~Time tue org dah start keje!!!~
Aku dah lah nak g tolong adik aku kereta die rosak...
dat's y aku parking tepi jap!!~
Bukan aku taknak parking dlm....
(hari2 aku parking berbayar k)!!!!!!~
Kereta aku hilang dulu pown parking berbayar taw!!~
(ko buat kerja tak cari keta aku?)!!!
ok balik kepada cerita tadi!!!~
Aku naik office 9am terus turun balik 9.06am dah kena
SAMAN!!!~
FCUKlahhhhkann~
Pandai Abg2 Polis cari dwit!!!!~
Area perumahan and office yg agak bz ko cari mkn!!!~
Damn!!!~
Haritue memba aku nak kena saman pown...
Polis tue paw memba aku!!!~
Memba aku terpaksa bagi sebab takut ngann muka kerek polis tue!!!~
Polis trafik mmg syial laaa kan!!!~
Mkn Rasuah pastue kena sumpah ngann seluruh rakyat Malaysia!~
Pastue dwit Rasuah ko bg anak isteri ko mkn!!~ damn...
Rosak2!!!!~
Dat's y aku taknak jadi polis!!~
Sebab takut kena sumpah ngann org mcm aku!!!~
Muahahahahahaha...
Lega skit bila dah tulis!!!~
Ok aku nak sambung kerja!!!~


P/S: Sumpah pown kena bayar saman jugak!!! Damn!!!~
Anyway aku lagi better dari org kat luar sana!!! :)

No comments:

Post a Comment