Tuesday, October 12, 2010

Bergayut sambil MelaluT~

Semalam aku gayut dengan Arif Rosikin~
Borak punye borak sampailah melalut nama mak bapak masing2~

Me: Nama mak u…Ngah’Zmah (how to spell?? Sorry Sayang klu salah)
Ngah’Zmah Binti ape…..?

Arif: U tak hafal nama mak i???

Me: U just bgtaw nama mak u je…mana I taw binti ape!!~

Arif: Ngah’Zmah Binti Saring!~

Me: Ape?? Ngah’Zmah Binti Taring??? U biar betul!!!~

Arif: PEKAK la U nie!!~ (hehehe) Ngah’Zmah Binti Saring~

Me: (Aku dah tak tahan nak gelak sbb ingat Taring)!!!
U, nama mak I ape?

Arif: Nama Mak U Azawiyah Binti Daud!!

Me: Kepala Hotak ko Azawiyah Binti Daud!!~

Arif: hahahha…Betulla ada D kat belakang…I Ingat!!~

Me: Huh ada ‘B’ ???

Arif: Ada ‘D’lah Pekak!!!~

Me: Owh!!~ (Kureng pendegaran) Mak I Azawiyah Hj Mahmud lah..
Sesedap je letak Daud… :p

Arif: hehehehe….

Me: Ayah U Rosikin Bin ape????

Arif: I dah pernah bagitaw u lah!~

Me: Mane ada u pernah bgtaw i!!!!!~

Arif: Rosikin Bin Sajak~

Me: Ape!!! Sajak!!!~ ( Terkezut)!!! Gelak SyaitOn!!~
Memang kau tak pernah bagitaw aku..klu tak takkanlah aku terkezut!~
Nasib baik nama ayah u Rosikin!~

Arif: Sinonim kan nama I ngan Ayah i…Arif Rosikin~

Me: Yelah… klu Ayah u nama Puisi kan susah~

Arif: Asal lak?

Me: Yelah…! Nama u mesti Pantun!!~ hahahaha (Gelak setan lagi)!!!

Arif: I record ape yang u ckp!!!~ Hampesh~

Me: Hahahahah abislah klu tak nama anak kita Syair~

Arif: Hahaha

Me: Syair Bin ape? Syair Bin Pantun! Pantun Bin ape? Pantun Bin Puisi!
Puisi Bin Ape? Puisi Bin Sajak!!!~ huahauahauhau mampusler!!!~
Org dulu2 mcm takde namakan?? Maen letak je nama anak!~
Ada yang ikut Hari~ Jumaat Bin Sabtu… Nama Anak, Khamis Bin Jumaat!~
Cucu nama Isnin bin Khamis~ Matilerks~!!!

Arif: Nanti nama anak I “Ahmad Kamarulzaman Akhir”~

Me: Eh..takde2!!! U ingat anak u sorang je!!!~
Baik Letak “Awal”!! :p

Arif: Itu nama cucu kita nanti!~

Me: Nak jugak “Awal’Akhir”~ huahuahauhau
Takde2!!! Nanti klu anak kita perempuan I nak letak nama anak
MARISSA ARISSA (maksud dia Seorang yg Sopan Santun & Azam Kuat)

Arif: Arissa lagi!!~ (erk anak buah aku ada 2 org nama sama)!!

Me: OWh k…Marissa Je…

Arif: Marissa Arif!!! Sinonimkan nama Marissa ngann i!!~

Me: ermmm jealous!!! Sebab takde bunyi nama aku!!!~

Arif: Ok takpe nanti u cari lagi nama yg sinonim ngan nama I taw!!!~

Me: I was like…!@#$%^&*!!~

3 comments:

  1. hahahhaa...aku dah macam baca majalah ujang dah..hahahhaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha~
    bagus!!!
    itu yg aku cube sampaikan~ :p

    ReplyDelete
  3. Giler klakar arrr...u really made my day la...~!! :-)

    ReplyDelete