Thursday, October 7, 2010

P'gorbanan seorg Kakak

Smlm aku ada baca blog org...
and die nie merupakan jiran depan umah aku~
aku taktawlah die knal tak aku sbb dulu time
dok area rumah lama aku nie pemalu!~
*wink3~
skunk aku dah pindah...lagilah die tak knal!

Die nie rajin updated blog die~...
Family die Happy gak aku tgk~
Jenis open giler~
tapi takdelah sampai minum segala...
dieorg bleh smoke dlm umah...
jgn terkejut!~
parents taw ok...
takdelah tipu2...!~
zaman skunk sosial semakin tinggi~
aku tgk dieorg pandai jaga diri...
tak merayaw tentu pasal...
Mak die pun blogger gak...
and aku pown tertarik click kat blog mak die
tittle die: Kenapa anak dia (nama dirahsiakan) tak kerja~
and aku baca mcm nak nangis pown ada... emo jap~
Die tak kerja sbb jaga parents die sakit...
1st bapa die 2 thn kena strok...
after bapa die sihat..mak die plak sakit...
Die yang amek keputusan jaga parents dia...
Bertapa mulia dia korbankan masa depan dia tuk parents dia
susah skunk nak jumpa org mcm nie...
and then aku baca blog die lagi...
Tengah mlm adik die teringin minum fresh juice...
padahal die dah siap2 nak tido...
kena maki ngann adik lagi...
tapi sebab die syg adik dia...dia g buat jugaklah...
(klu aku...harapanlah aku nak layan)!!~
baik gilerkan...
dieorg nie rapat...
jealous gak tgk keakraban dieorg...
papehal pown aku wish satu hari nanti
rezeki die Murah...!!!~
and Bahagia dgn org tersayang~
ok tue je aku nak cerita...
adios...~

No comments:

Post a Comment