Friday, October 1, 2010

utk sahabatku~

Sampai kapan kaw harus begini?~
berbaloi ker ape yg kaw wat tuk MENANGkan hati die?
Die sakit ker tgk kaw sakit??
Die sedih ker tgk kaw sedih???
kaw saja ada jawapannya...
aku sekadar mampu membaca luahan hati kau dari jauh!~
Mungkin kaw sudah lupakan aku~
lupakan kawan2 yang lain...~
untuk mencari kebahagian!!~
tapi...KEBAHAGIAN iniker yg kaw cari???
aku tak salahkan kaw...
sbb kenangan lama susah nak buang~
tapi bangunlah wahai kawanku~
mencapai semua yang telah kau lepaskan...
selagi kaw sedih mcm nie...
smua benda kau takkan dapat...
kau akan kehilangan smuanya!!!
kau akan kehilangan SEMUANYA~


Aku sedih melihat kau sedih begini...
Aku sakit tgk kau sakit!!!!~
Kuatkanlah imanmu wahai sahabatku~
Cahaya pasti tunjuk arah tujumu~


True LOVE doesn't have a happy ending,
because TRUE LOVE NEVER ENDS...


TUHAN saja nak duga kita...
sbb DIA ada rancang sesuatu yang paling INDAH dlm hidup kita!~
Cuma kita je tak tahu...
aku mmg senang berkata-kata...
tapi kaw jangan lupa...
aku pun pernah rasa sakitnya CINTA...
mungkin tak sama tapi serupa~
JGN kerana Cinta kita gadai semuanya...!


Sad Love Quotes @ Cute-Spot.com

2 comments: